Pogosta Vprašanja
KDAJ PREJMEM SVOJE ZMUESLI NAROČILO ODDANO?
Dobavni rok je 2-3 delovne dni. V času večjih akcij le lahko dobavni rok podaljša na 5-6 delovnih dni.
KAKO LAHKO PLAČAM NAROČENE IZDELKE?
Trenutno ponujamo dva plačilna načina in sicer, plačilo po predračunu (nakazilo na TRR) in plačilo s spletno kartico.
Če se odločite za plačilo po predračunu, po naročilu na svoj elektronski naslov prejmete podatke o našem transakcijskem računu in nato nam nakažete denar. Ko je denar nakazan se vaše zMuesli naročilo odpošlje. Vse prigrizke in granole, ki si jih stranka sestavi po svojih željah je potrebno plačati vnaprej, torej po predračunu oziroma preko spletne kartice.
ALI LAHKO NAROČILO PREVZAMEM TUDI OSEBNO IN SE S TEM IZOGNEM PLAČILU POŠTNINE?
Seveda! Ponujamo vam tudi možnost osebnega prevzema in sicer v naši Poslovni enoti na Ljubljanski cesti 4b, Ivančna Gorica.
KAKŠNI SO STROŠKI POŠILJANJA?
Poštnina znaša 3,9€. Ob naročilu nad 70€ pa vam nudimo brezplačno dostavo. V času popustov oziroma akcij brezplačne poštnine ni.
Pakete dostavljamo preko pošte Slovenije.
KJE LAHKO PREVERIM, ČE JE BILO NAROČILO ODDANO?
Ko na naši spletni strani oddate naročilo, prejmete povratni e-mail z vsemi podatki: naročeni izdelki, poštnina, končna cena. Če tega e-spročila slučajno ne prejmete, preverite predal za vsiljeno pošto (“spam folder), če ga še tam ne najdete nam hitro pišite na spela@zmuesli.si ali nas pokličite na 041 389 735, da zadevo takoj preverimo in popravimo.
PAKETKA NISEM MOGEL PREVZETI, KER ME OB PRIHODU POŠTARJA NI BILO DOMA. KAJ PA ZDAJ?
Vsaka skrb je odveč! :) Poštar vam je v vašem poštnem nabiralniku pustil obvestilo s katerim lahko svoj naročen paket prevzamete na pošti. Če listka slučano v nabiralniku ni, nam pišite na www.zmuesli.si in v kratkem času vam pošljemo številko vašega paketa, da lahko paket na pošti dvignete tudi brez obvestila. Paket vas na pošti čaka 8 delovnih dni.
KAKO MI LAHKO ZAGOTOVITE, DA BOM PREJEL NAPOŠKODOVAN PAKET?
Vsak paket bomo zelo skrbno zapakirali, da do poškodb ne bo prišlo. Vsi izdelki so dobro zapakirani v vrečke oziroma škatlice, ki jih nato položimo še v transportno škatlo polno polnila. Vaš paket bo na cilj prišel točno tak, kot mora. Če se slučajno zgodi, da je paketek poškodovan, ga slikajte in nas takoj kontaktirajte na martin@zmuesli.si in brezplačno ter v najkrajšem času vam bomo poslali nov paket.
KAKŠEN ROK TRAJANJA IMAJO GRANOLE, KAŠE IN PRIGRIZKI?
To je odvisno od sestavin, ki jih boste dodali v svoj paketek, vendar rok trajanja ne bo krajši od 3 mesecev.
KOLIKO GRANOLE BOM PREJEL IN KAKŠNO JE RAZMERJE MED OSNOVO TER DODATKI?
Prejeli boste 400g oziroma 700g okusnege granole. Razmerje med osnovo in dodatki bo približno šestdeset odstotkov osnove ter štirideset odstotkov dodatkov- kar je tudi preizkušeno najboljše razmerje!
ALI PREJMEM ENAKE IZDELKE, KOT SO NA SLIKI NA SPLETNI STRANI?
Se zgodi, da nam zmanjka kakšna sestavina in zato izdelke nikoli ne izbirajte po slikah. Vedno preberite sestavine ter kaj izdelek točno vsebuje. Tam najdete vse podatke točno katere sestavine se dobijo v naših že pripravljenih paketih. Če nam zmanjka določena sestavina jo izpustimo ali pa zamenjamo.
ALI ZA IZDELKE, KJER PIŠE, DA NE VSEBUJEJO GLUTENA, LAHKO TO 100% POTRDITE?
Zagotovoti tega žal nemoremo saj so izdelki pakirani v prostoru kjer so lahko prisotni tudi oreščki in semena.
KAJ SE ZGODI, ČE NE PREVZAMEM PAKETA DOSTAVLJENEGA S POŠTO SLO.? Če paketa ne prevzamete v roku 8 dneh se ta vrne nazaj na naš naslov. V tem primeru nastanejo dvojni stroški poštnine to znaša 7€. Kupec mora kriti dvojne stroške poštnine, saj je bila to njegova napaka.