Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine zMuesli v lasti podjetja ZMUESLI D.O.O., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

PODATKI O PODJETJU

ZMUESLI, Prodaja in proizvodnja D.O.O.,Vošnjakova ulica 5, 
1000 Ljubljana.

TRR: IBAN SI56610000019540318 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

POSLOVNA ENOTA: LJUBLJANSKA CESTA 1, 1295 IVANČNA GORICA

Matična številka: 8211825000

Davčna številka: SI 69337837

Okrožno sodišče v Ljubljani je dne 31.5.2018 vpisalo Zmuesli d.o.o. v svoj register (Srg 2018/21988)

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

DOSTOPNOST INFORMACIJ 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu na račun podjetja ZMUESLI D.O.O.
  • Plačilo s kreditno kartico na račun podjetja ZMUESLI D.O.O.
  • V trgovini Ljubljanska cesta 4b, Ivančna Gorica 1295  je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro)

Za naročila višja od 70€ je poštnina brezplačna. V času posebnih akcijskih ponudb brezplačne poštnine ni.

Za naročila nižja od 70€ znaša poštnina 3,9€.

Strošek prednostne dostave: 5,89€ (naročilo odpošljemo v najhitrejšem možnem času).

Ob izbiri osebnega prevzema v naši trgovini je doplačilo 0,49€ (strošek vrečke/škatle in tisk dokumentacije)

Opozorilo: Stroški dostave veljajo za pošiljanje znotraj Republike Slovenije.

V zadevo v mailu se napiše  številka naročila- ko se sprašuje o statusu naročila ali katerih drugih vprašanjih povezanih z naročilom.

V primeru neprevzetega paketa je kupec dolžan plačati stroške ponovnega pošiljanja v vrednosti 3,9€

Izdaja računa

Paketom, ki se pošiljajo preko pošte Slovenije je priložen račun na vrhu škatle. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 

Izročitev paketa

Če kupec paketa ne prevzame na pošti Slovenije v roku 8dneh od pošiljanja se ta vrne nazaj na naš naslov.

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med podjetjem zMuesli d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini zMuesli.si sklenjena v trenutku, ko zMuesli kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za zMuesli kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku zMuesli-ja in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Rok dostave 
Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu ali plačilo s kreditno kartico pošljemo najkasneje v roku 3 delovnih dni, ko prejmemo nakazilo na TRR. Pri večjih časovno omejenih akcijah lahko pride do rahlega zamika dostave (3-10 delovne dni). V decembrskem času se na naročilo lahko čaka 12dni.

V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.

PROMOCIJSKE KODE

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine zMuesli.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. Naročila, ki vsebujejo kode morajo biti poravnana v tednu akcije, ki je vsebovala to kodo, drugače stranka ni deležna dodatnih ugodnosti. Kode za popust se NE seštevajo, razen v kolikor je to navedeno drugače. Na enkrat se lahko uporabi samo ena ugodnost ali koda kupona. Posebna akcijska ponudba: brezplačna darila velja vedno samo po rednih cenah. Če se opravi nakup s popustom stranki ne pripada darilo. Na enkrat se lahko izkositi le ena ugodnost bodisi je to popust ali pa brezplačno posebno darilo. Koda kupona je tudi koda bonov pri katerih se odšteje določena vrednost nakupa. Darilni boni niso nikoli vključeni v akcijske ponudbe. 

Promocijske kode ne veljajo na paket presenečenja. Koda mazilo20 NE VELJA na 20ml pakiranje Obnovitvenega mazila ampak le na 50ml pakiranje.

 Uporaba kode za popust (KODA KUPONA):
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ''koda za popust'' vpišete kodo kupona in kliknete gumb ''potrdi''.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo kupona.
• Ko vpišete kodo kupona, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila ali pa se v naročilo doda darilo. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Darila brez kode je mogoče uveljaviti le, če je naročilo poravnano v času trajanja akcije. V nasprotnem primeru darilo naročilu ne pripada.

Točke zvestobe veljajo pri nakupu vseh izdelkov.
Točke zvestobe ne prejmete pri znesku dostave.
 
Naročila s kodami v posebnih akcijskih ponudbah (darila, vrečke presenečenja,..) morajo biti poravnana najkasneje tretji dan, ko se akcija zaključi, drugače le ta ne pripadajo kupcu.


Združevanje naročil
Naknadno združevanje naročil ni možno, če oddate 2 ločeni naročili ju točno tako tudi prejmete.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.zmuesli.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ''Zaključi nakup'' in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.zmuesli.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupi''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • 2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v zMuesli trgovini na Ljubljanski cesti 4b, Ivančna Gorica
  • 3. Način plačila: Izbira se lahko med načini plačila: plačilo po predračunu ali plačilno kartico.
  • 4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • 5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ''Najlepše se ti zahvaljujeva za nakup. Številka vašega naročila je: xxxx.'' ter se prejme povratni mejl o uspešni oddaji naročila ter naročenih izdelkih.

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • zMuesli lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 


Oddelek zmisli si
Naknadna menjava sestavin NI možna- kar obljukate na spletni strani to prejmete v paketu

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju vrne artikel in s tem odstopi od pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti v brezhibnem stanju, zapakirani v original embalažo ter neuporabljeni. 
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po prejetju naročila  podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: zMuesli d.o.o., Ljubljanska cesta 4b, Ivančna Gorica, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik sme opraviti ogled in preizkušanje prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, je možno šteti za uporabo blaga.
  • Potrošniku se vrnejo prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil pri nakupu.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje osebne podatke ter podatke za vračilo denarja. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
  • Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo TUKAJ

* PRAVICE DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE NE VELJAJO ZA HRANO TER IZDELKE ZA VSAKODNEVNO UPORABO (kreme, kapljice, mazilo, smola,...). To je v skladu z zakonom o potrošnikih člen 43a člen, ki navaja izjeme.

Pravtako odstop od pogodbe ni mogoč za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (granole in prigrizki po naročilu)


Mnenja in ocene
Mnenja in ocena naročnikov so integralni del spletne strani in so namenjena skupnosti uporabnikov. Z oddajo mnenja in ocene se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in podjetju dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v elektronskih in družbenih medijih komunikacije z javnostjo. Podjetje ima pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu podjetja, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

Mnenje in oceno lahko poda katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih podjetje pregleda. Podjetje ne bo objavilo mnenj, ki so kakorkoli žaljiva, neprimerna ali ki po oceni podjetja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Vsa mnenja in ocene se lahko odda na spletni strani prav tako se lahko oddajo na vseh ostalih kanalih (facebook, instagram, TikTok) pod komentarje in v privat sporočilo ter na mail tina@zmuesli.si in spela@zmuesli.si


Program zvestobe
Kaj so zMuesli točke zvestobe:
S točkami nagrajujemo svoje zveste stranke. Točke prejmete ob vsakem nakupu in jih nato zamenjate za nagrade. Izberete si lahko poljubno nagrado, ki je v rangu vaših točk. Nabor nagrad je širok.
Kako dobim točke?
Točke prejmejo registrirani uporabniki, ki so se včlanili v program zvestobe. Točke prejmejo za vsak opravljen nakup. Vsak € vam zamenjamo za 1 točko zvestobe. Vedno lahko število zbranih točk preverite v svojem uporabiškem računu.

TOČKE:
1€ = 1 TOČKA
ODDAJA MNENJA NA SPLETNI STRANI = 2 TOČKI
ODDAJA SLIKE PREJ/POTEM NA SPLETNI STRANI = 3 TOČKE
ZA PRVI NAKUP PREJMEŠ DVOJNE TOČKE
REGISTRACIJA = 5 TOČK
ODDAJA SLIKE IZDELKA NA SPLETNI STRANI = 3 TOČKE
Točke se prejme za vsak nakup, tudi če je izdelek v akciji.

Kako jih zamenjam za nagrado?
Ko zberete zadostno število točk se na strani, kjer so vidne vse nagrade polje dodaj v košarico obarva vijolčno in tako lahko vašo nagrado dodate v košarico. Za ostale nagrade, ki nimate zbranih zadostno število točk so polja obarvana sivo.
Veljavnost točk zvestobe
Točke lahko koristite do 3 mesece po zadnjem opravljenem nakupu. Vsak nakup v tem obdobju podlajša njihovo veljavnost za nadaljne 3 mesece. Če nakupa v tem obdobju ne opravite se vam točke izbrišejo in zbiranje pričnete od začetka.

JAMČEVALNI ZAHTEVKI

Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika (81. člen)
(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

1.      zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2.      zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.

(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.

 

Vzpostavitev skladonisti
(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.

(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.

(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.

(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

-        je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

-        izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.

(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.

(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

-        prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;

-        neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;

-        narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali

-        prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.

(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.

(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.

(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.


Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.

(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.

(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.

(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Vsak kupec oziroma uporabnik, ki bo naročil in plačal izdelke potrjuje, da dovoljuje ponudniku, da njegov elektronski naslov avtomatsko shrani in doda na seznam za pošiljanje elektronskih novic od katerih se lahko tudi kadarkoli odjavi s povezavo, ki je navedena na dnu elektronskega sporočila.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: – jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina zMuesli in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka zMuesli in logotip sta v lasti podjetja ZMUESLI D.O.O.

 
Prijava na ambasadorstvo

Ambasadorstvo traja 3 mesece z možnostjo podaljšanja.

V primeru, da ambasador ne opravi dolžnosti, ki mu je dana (objave na instagramu, TikToku)se mu pošlje račun v vrednosti prejetih izdelkov in le ta mora račun poravnati.


Pritožbe in spori
zMUesli spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova martin@zmuesli.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. zMuesli bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Podjetje zMuesli d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si zMuesli prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
zMuesli, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): KLIKNITE TUKAJ
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine zMuesli (www.zmuesli.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živili posvetujete s svojim zdravnikom.



Pravica do izbrisa
V nekaterih primerih imate pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Vaše osebne podatke bomo v najkrajšem možnem času izbrisali, če je izpolnjen kateri od naslednjih razlogov:

Vaših osebnih podatkov v namene, v katere smo jih obdelali, ne potrebujemo več;
umaknili ste soglasje z obdelavo osebnih podatkov, pri čemer gre za podatke, za obdelavo katerih je vaše soglasje nujno, mi pa hkrati nimamo drugega razloga za nadaljnjo obdelavo teh podatkov.
Uveljavili ste svojo pravico do ugovora proti obdelavi podatkov (Pravica do ugovora proti obdelavi podatkov) za osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa, in mi spoznamo, da zakonitih interesov, ki bi upravičevali nadaljnjo obdelavo teh podatkov, več nimamo ali domnevate, da obdelava osebnih podatkov, ki jo izvajamo, ni več v skladu s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi.
Prosimo pa, da se zavedate, da, tudi če bo kateri od opisanih razlogov izpolnjen, to ne pomeni, da bodo vsi vaši osebni podatki kar takoj izbrisani. Te pravice pa ni mogoče uveljaviti v primeru, da je obdelava vaših osebnih podatkov še naprej nujna za izpolnjevanje naših zakonskih obveznosti ali za določitev, izvedbo ali obrambo naših pravnih zahtevkov (Zakaj obdelujemo osebne podatke in zakaj smo do tega upravičeni?).

Za izbris podatkov pošljite mail na tina@zmuesli.si